Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!
Calculul si evidenta taxelor reprezinta o parte importanta in organizarea contabilitatii societatilor, mai ales datorita existentei unui sistem complex de declaratii fiscale cu scadente fixe si a unui mod de cele mai multe ori complicat de calcul.
Desi contabilitatea nu se rezuma la calculul de taxe insemnand de fapt o activitate mult mai complexa, ce cuprinde un sistem de inregistrare, analiza și raportare a tranzacțiilor financiare ale unei entitați, de cele mai multe ori aspectele fiscale tind sa ocupe locul principal in activitatea de zi cu zi a specialistilor contabili.
Scopul principal al contabilitații este de a urmari și de a furniza informații relevante despre activitațile financiare ale entitații, inclusiv despre venituri, cheltuieli, active, pasive și capital.
Utilizatorii SmartBill Conta au la dispozitie un sistem complex de evidenta a taxelor si mai ales de comunicare a sumelor de plata catre cei responsabili cu efectuarea acestora cee ace usureaza mult calculul si evidenta fiscala.
Aplicatia permite:
- calculul impozitului pe profit si a impozitului pe veniturile microintreprinderilor


Dupa salvarea calculul, aplicatia inregistreaza automat si nota contabila.
- mentinerea registrului de evidenta fiscala, in format electronic. Acest registru este obligatoriu pentru platitorii de impozit pe profit.
Pentru platitorii de impozit pe veniturile microintreprinderilor nu este obligatoriu insa este util fiindca pastreaza evidenta modului de calcul, ceea ce la un eventual control permite prezentarea situatiei fara a mai tine alte arhive suplimentare.
In SmartBill Conta este disponibila o facilitate foarte complexa de calcul a impozitului pe profit, care inglobeaza mini calculatoare pentru anumite plafoane, cum este de exemplu cel de protocol.

Pentru fiecare pozitie din tabelul de calcul aplicatia ofera informatii privind situatia sumelor.
- comunicarea prin aplicatie a sumelor de plata, utilizand facilitatea Manager Conta:

Prin aceasta aplicatie se incarca sumele de plata pentru fiecare societate, defalcate pentru diversele tipuri de obligatii, comunicarea cu clientii fiind astfel mult mai facila si mai transparenta.
